Tuesday, February 27, 2007

تقدیم به میسترس معصومه

تقديم به ميسترس معصومه
نميدونم شمايي كه اين داستان رو ميخونيد از اينكه توالت ميسترستون باشيد لذت ميبريد يا نه.
ميسترس معصومه علاقه شديدي داشت كه تو دهن بردش بشاشه و از اون به عنوان توالت خودش استفاده كنه.
بايد بگم ايشون ميسترسي بسيار زيبا ،‌ باهوش و مقتدر هستند كه سرپيچي از دستوراتشون براي برده گرون تموم ميشه.
يه روز صبح بود كه من براي خدمت به ميسترس معصومه رفتم پيششون.
من : سلام سرورم
معصومه : خفه شو و دنبالم بيا
چشم سرورم
و دنبال ميسترس به اتاقي كه مخصوص تربيت كردن من آماده كرده بودن وارد شديم.
معصومه : زودباش لباسات رو در بيار آشغال
منم بلافاصله لباسام رو در آوردم
معصومه : توله سگ احمق برو اون گوشه اتاق يه لونه سگ برات گذاشتم . برو توش بتمرگ و سرت رو بيار بيرون.
كاملا درست بود. انگار ايشون فكر همه جا رو كرده بودن. بلافاصله رفتم تو لونه و سرم رو آوردم بيرون. ميسترس معصومه هم اومدن و قلاده من رو بستن دور گردنم و زنجيرش هم به ميله اي كه داخل لونه بود بست و رفت.
من همون تو منتظر سرورم بودم تا بيان . البته جاي ديگه اي هم كه نميتونستم برم چون قلادم بسته بود.
بالاخره بعد از حدود يك ربع ميسترس وارد اتاق شد.
منم با ديدن ايشون بلافاصله تو لونم چهاردست و پا وايستادم.
سرورم به طرف من اومد و قلادم رو باز كرد منو به طرف كاناپه اي كه اونجا بود برد. من پشت سر ميسترس چهاردست و پا در حالي كه قلادم دستش بود حركت ميكردم.
بالاخره ميس معصومه روي كاناپه نشستن و منم جلوشون زانو زدم.
معصومه : خوب گه سگ تو كي هستي ؟
من : سگ شما هستم سرورم.
معصومه : توله سگ عوضي زود باش پاي سرورت رو بليس.
منم بلافاصله شروع به ليسيدن كردم. كف پاي معصومه رو عاشقانه ميليسيدم. در همون حين معصومه قلادم رو محكم اينور اونور ميكرد و مرتب به من فحش ميداد و تحقيرم ميكرد.
معصومه : آشغال كثافت اگه خوب به من خدمت كني لياقت اين رو پيدا ميكني كه تو دهنت بشاشم. ولي هنوز لياقت اين رو نداري كه حتي بوي شاشم رو هم احساس كني.
من : سرورم التماستون ميكنم كه به من اجازه بديد ادرار شما رو بخورم.
معصومه با كف پاشون محكم زد به صورتم : خفه شو . كف پاهام و بليس و زر نزن.
منم دستور ايشون رو اطاعت كردم. پاهاي ميسترس معصومه اونقدر خوشمزه بودن كه مزه اون تا مدتي تو دهنم بود. وقتي زبونم رو كف پاشون ميكشيدم مزه و بوي اون فوق العاده بود.
معصومه : كافيه كرم كثيف. ميدوني دلم به حالت ميسوزه واسه همين اجازه ميدم كه با دهن كثيفت شاش من رو بخوري و دهنت رو با اون خوشبو كني.
من كاملا هيجان زده شده بودم. باورم نميشد. ميسترس معصومه بالاخره ميخواستن اين افتخار رو به من بدن.
من در حالي كه روي پاي معصومه رو ميبوسيدم : ممنونم سرورم. ميدونستم شما اونقدر بزرگ هستيد كه به اين سگ حقيرتون اجازه ميديد كه شاشتون رو بخوره. ممنونم سرورم.
معصومه : زود باش دهنت رو باز كن توله سگ احمق . ميخوام بشاشم تو دهنت. نبايد حتي يك قطره از اون هدر بره . بايد همش رو بخوري. بايد بدوني كه من دارم بهت لطف ميكنم كه اجازه ميدم شاش ارزشمند من رو بخوري. هر قطره از اون از كل هيكلت ارزشمند تره
من : ممنونم سرور من . نميزارم حتي يك قطره از اون زمين بريزه
بلافاصله دهنم رو باز كردم. معصومه دامني رو كه پوشيده بود زد بالا ،‌ نزديك دهن من شد و شروع به شاشيدن كردن.
تو اون لحظه انگار دنيا رو به من داده باشن. بو و مزه فوق العاده اي داشت . اين بو و مزه عالي با گرماي مطبوع و صدايي كه توي دهنم ايجاد ميكرد دوچندان ميشد.
با تمام وجودم ادرار معصومه رو قورت ميدادم و ميخوردم. انگار كه با خوردن اون تك تك سلول هاي بدنم جون تازه اي گرفتن. آخراشم معصومه بقيه ادرارش رو روي صورت و چشمام پاشيد.
بعد از اينكه دستشويي معصومه تموم شد يه تف آبدار هم تو دهنم انداختن و منم اونو قورت دادم.
باورم نميشد من توالت معصومه شده بودم و اين واقعا افتخار بزرگي براي من بود. از اون موقع به بعد هروقت كه با معصومه اين رابطه رو تجربه ميكردم از دهن من به عنوان توالت خودش استفاده ميكرد و توش ميشاشيد.
گاهي وقتا هم معصومه توي يه ليوان بلور شاش ميكرد و بعد از اينكه با موز و پرتقال و تف خودش تزيين ميكردش به من دستور ميداد اون رو بخورم.
و من هم هميشه از ميسترس معصومه به خاطر اينكه افتخار دادن كه ادرارشون رو بخورم ممنونم.



78 comments:

Anonymous said...

اسلیو هستم از تهران
درای آرشیو کامل فتیش
لطفا یک میسترس به سگش ایمیل بده می خوام برده و مطیع میسترس بشم هر کاری بگه انجام بدم و افتخار می کنم گه میسترس را بخورم
Slave1359@yahoo.com
شرح وظایف من برای میسترس به همراه هزینه ای که باید به میسترس پرداخت بشه:
1- لیسیدن کفش پاشنه دار میسترس بخصوص کف کفش میسترس = 7000 تومان
2- بو کردن جوراب و پای میسترس و خوردن اشغال لای انگشت پای میسترس و خوردن اشغال زیر ناخن پای میسترس و لگدمال کردن بدن و صورت برده(من) با کفش پاشنه بلند و لیسیدن کفش میسترس = 20000 تومان
3- نوشیدن شاش میسترس = 15000تومان
4- خوردن گه میسترس ( ریدن به صورت مستقیم تو دهن من) = 30000 تومان
5- انجام تمامی موارد فوق 80000 تومان
خودم دوست دارم تمامی موارد فوق را در جلوی دوست دخترهای میسترس انجام بدم تا میسترس احساس غرور و بنده بیشتر احساس حقارت کنم.
وظیفه 1 برده در قبال میسترس تمامی موارد فوق است پس قبول نداشتن یکی از موارد فوق ، یعنی اون شخص برده نیست.

Anonymous said...

امیر از شیراز یه میسترس واقعی شیرازی میخوام
09396446131

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

salam man pesari hastam30 sale az shiraz.kheili dost daram ba dokhtari ashena sham k mail bashe 1 pesar be pash biofte va ba valee tamam pahasho blise.faghat to in donia majazi mitonm az hes khasi k daram sohbat konam lotfan age dokhtr khanomi hast k mail bashe ba man tamas begire mamno NOKARE.DOKHTARHA@GMAIL.COM

Unknown said...

salam man pesari hastam30 sale az shiraz.kheili dost daram ba dokhtari ashena sham k mail bashe 1 pesar be pash biofte va ba valee tamam pahasho blise.faghat to in donia majazi mitonm az hes khasi k daram sohbat konam lotfan age dokhtr khanomi hast k mail bashe ba man tamas begire mamno NOKARE.DOKHTARHA@GMAIL.COM

Anonymous said...

Man Doost Daram Ke Pahaye Ye Dokhtaro Beboosam Va Belisam Vari Az Misteres Va Barde Bazi Motanafferam :D

arash said...

سلام توله سگی هستم 17 ساله از اصفهان ودنبال میسترسی اصفهانی میگردم تا تمام زندگیم رو چه روحی و چه جسمی در اختیار ایشون بزارم برای من فقط و فقط خشنودی و رضایت سرورم مهم هست و بدین منظور دشوار ترین کار ها رو هم انجام خواهم داد از لیس زدن کف پا و حقارت گرفته تا سطل آشغال شدن و دستشویی شدن برای میسترس بی صبرانه منتظر جواب یک میستس هستم ...
توله ی مطیع شما آرش 
Arashslv7@gmail.com

irani said...

سلام.من دارم روی پدیده تخم زنی در ایران تحقیق میکنم.اخه خارج از کشور خیلی رواج داره .من یه محقق هستم. و میخواهم بدانم این پدیده چند درصد در ایران وجود داره وامارش رو به صورت رسمی در اینترنت منتشر کنم فعلا به نتایجی دست پیدا کرده ام اما کافی نیستندشاید از این نوع تحقیق تعجب کنید ولی بعدا که امار رو اعلام کردم متوجه اینکه چرا من این تحقیق رو انتخاب کردم رو میشوید.دانشگاه های زیادی رو هم برای تحقیق سر زدم.خواهش میکنم هر دختری که تا حالا بیضه های پسری رو زده یه میل به من بزنه.هرپسری هم که توسط یه دختر بیضه هاش ضربه خوردن هم یه میل بزنه به من.هرکسی هم هرچیزی در این زمینه دیده یا شنیده هم میل بزنه.مرسی دختر و پسرهای خوب ایرانی.
eshgheirani@rocketmail.com

sanaz said...

من سانازهستم.پسرها خیلی ضعیف هستند من تا حالا پسرهای زیادی رو لت وپار کردم.زدن تو بیضه های یک پسر خیلی حال میده چون تسلیمه ونمیتونه کاری کنه.هرپسری که میخواد بیضه هاشو بزنم یه پیام به من بده.هر دختری هم که میخواد اطلاعات در این زمینه کسب کنه یه پیام به من بده تا راهنماییش کنم.
sanazdokhtarnaz@yahoo.com

اناهیتا said...

اطلاعیه.اطلاعیه:
از:میسترس اناهیتا
به:تمام برده های شهرکرد
تمام بردهایی که مال شهرکردن و دنبال میسترسن پیام بدن.من میسترس شهرکردیم و برده شهرکردی میگیرم.دخترهای میسترس شهرکردهم پیام بدن تا باهمدیگه اشنا بشیم
anahitayeghashang@yahoo.com

Anonymous said...

من برده هستم میسترس ها رویه من حساب کنن بهم زنگ بزنین میسترس ها
09191229617
مرتضی هستم

Anonymous said...

من عل هستم
دوست دارم با یه خانم میسترس ازدواج کنم
alibahal1986@yahoo.com
www.slave9999.blogspot.com

Anonymous said...

من عل هستم
دوست دارم با یه خانم میسترس ازدواج کنم
alibahal1986@yahoo.com
www.slave9999.blogspot.com

Anonymous said...

سري دوم گلچين فيلم و کليپ از روابط اسليو ، ميسترس و مستر

(ايميل بزنيد کليپ رايگان دريافت کنيد!)
dvdmistress@yahoo.com
www.slave9999.blogspot.com


کليپ ها شامل توالت شدن. (خوردن عن و شاش.)

خوردن آب دهان و تف.

شکنجه،شوک الکتريکي،اسپنک.

اسليو گروهي،ميسترس گروهي.

پاليسي،دست بوسي،سواري دادن،جاي پا شدن.

کس ليسي، کون ليسي،جوراب ليسي،جوراب نازک.

پاک کردن کفش با زبان

کليپ مستروبرده.

وسايل شکنجه.

تجاوز به برده با دست و ديلدو و هر چيزي.

زوج ميسترس،زوج اسليو.

اسليو و ميسترس ضربدري.

ميسترس هاي معروف خارجي.

عکس معروفترين ميسترس هاي خارجي، داستان هاي اسليو،ميسترس و مستر

آمپول زدن به خايه،کشيدن خايه ، بريدن خايه.

و غيره

در صورت تمايل ايميل بزنيد

dvdmistress@yahoo.com

فروش کليپ از روابط گي هاي ايراني و خارجي.
فروش فيلم و کليپ سوپر دختران جوان باکره .
فروش فيلم و کليپ برداشتن پرده بکارت.

فروش فيلم و کليپ سکس مقعدي.
فروش فيلم و کليپ خانم معلم ها.

(سکس در کلاس درس،معلم با شاگرد جوان.)

My First Sex Teacher

فروش فيلم جشنواره تقدير از فيلم هاي سکسي جهان در آمريکا

(.AWARDS SHOW)(AVN)

(ازتمام بازيگران فيلم هاي سکسي تقدير ميشود و لوح يادبود داده مي شود)

dvdmistress@yahoo.com

Anonymous said...

سري دوم گلچين فيلم و کليپ از روابط اسليو ، ميسترس و مستر

(ايميل بزنيد کليپ رايگان دريافت کنيد!)
dvdmistress@yahoo.com
www.slave9999.blogspot.com


کليپ ها شامل توالت شدن. (خوردن عن و شاش.)

خوردن آب دهان و تف.

شکنجه،شوک الکتريکي،اسپنک.

اسليو گروهي،ميسترس گروهي.

پاليسي،دست بوسي،سواري دادن،جاي پا شدن.

کس ليسي، کون ليسي،جوراب ليسي،جوراب نازک.

پاک کردن کفش با زبان

کليپ مستروبرده.

وسايل شکنجه.

تجاوز به برده با دست و ديلدو و هر چيزي.

زوج ميسترس،زوج اسليو.

اسليو و ميسترس ضربدري.

ميسترس هاي معروف خارجي.

عکس معروفترين ميسترس هاي خارجي، داستان هاي اسليو،ميسترس و مستر

آمپول زدن به خايه،کشيدن خايه ، بريدن خايه.

و غيره

در صورت تمايل ايميل بزنيد

dvdmistress@yahoo.com

فروش کليپ از روابط گي هاي ايراني و خارجي.
فروش فيلم و کليپ سوپر دختران جوان باکره .
فروش فيلم و کليپ برداشتن پرده بکارت.

فروش فيلم و کليپ سکس مقعدي.
فروش فيلم و کليپ خانم معلم ها.

(سکس در کلاس درس،معلم با شاگرد جوان.)

My First Sex Teacher

فروش فيلم جشنواره تقدير از فيلم هاي سکسي جهان در آمريکا

(.AWARDS SHOW)(AVN)

(ازتمام بازيگران فيلم هاي سکسي تقدير ميشود و لوح يادبود داده مي شود)

dvdmistress@yahoo.com

kahroba-pardaz said...

Hi I am pissliker. I know English Persian Turkish & Russian languages. I like dirty sex: piss scat enema,.....hey girls if u like too, please write me: sia5389@yahoo.com

arabis9779 said...

با سلام ارش هستم فوت فتیش از این فانتزی که به پاهای ظریف ذختری بیفتم و با ولع بلیسم و پرستش کنملذت میبرم ذاتا برده نیستم اما از تحقیر شدن زیر پا خوشم میاد مایلم تا یک دوست دختر داشته باشم که حسمو درک کنه لطفا اگر ذختر خانمی از شیراز هست که مایله این حسو با من تجربه کنه تماس بگیره با سپاس09381333566

arabis9779 said...

با سلام ارش هستم فوت فتیش از این فانتزی که به پاهای ظریف ذختری بیفتم و با ولع بلیسم و پرستش کنملذت میبرم ذاتا برده نیستم اما از تحقیر شدن زیر پا خوشم میاد مایلم تا یک دوست دختر داشته باشم که حسمو درک کنه لطفا اگر ذختر خانمی از شیراز هست که مایله این حسو با من تجربه کنه تماس بگیره با سپاس09381333566

Anonymous said...

id full slave:anahitayeghashang@yahoo.com

Anonymous said...

id full slave: brine_mind

پیمان ملکی said...

خیلی خسته و داغونم، احساس میکنم هیچکس معنی واقعی رابطه بی دی اس ام رو نمیدونه
یه عده همش دنبال جنده بازی هستن و یه عده هم به دنبال سوء استفاده از اونایی که این حس رو دارن
یکی نیست بیاد بگه این حس یه حس خاص هستش با همه شرایط و محدودیت هاش و فقط کسی میتونه این حس رو درک کنه که خودش هم داشته باشه اون رو.
هر چی میسترس تا الان دیدم یا دنبال پول گرفتن بودن یا هم فقط فحش دادن و توهین بلدن و حتی اصلا نمیدونن بی دی اس ام چی هستش و حتی بعضیهاشون اصطلاحات اولیه این کار رو هم نمیدونن.
بردگی خیلی بزرگتر از روابط جنسی معمولی و سکس هستش که متأسفانه اصلا بهش توجه نمیکنن.
دوست دارم میسترسی پیدا کنم که واقعا بتونه درکم کنه و در زمینه بی دی اس ام و فتیش حرفه ای باشه.
فرشته و ملکه رویاهای من چی کسی ممکنه باشه که نجاتم بده از این حال بدم؟
خسته شدم از بس که با آدمای عقده ای حرف زدم و همش توهین شنیدم. من آرزوی میسترس واقعی رو دارم.
پیمان 34 ساله از تهران
peyman.maleki90@gmail.com

Anonymous said...

خسته شدم ...
بردگی خیلی پاک تر و وسیع تر و پیچیده تر از این حرف هاست.
خسته شدم از بس با یه مشت آدم عقده ای و خیلی ببخشید جنده که فقط دنبال تیغ زدن هستن سروکله زدم.
دوست دارم میسترسم مثل یه روانشناس حرفه ای به تمام زوایای پنهان ذهنم مسلط باشه.
گاهی اوقات دیگه خسته میشم از خودم از همه چی.
میگم کاشکی اصلا هیچوقت این حس رو نداشتم که برای پیدا کردن یه میسترس اینقدر عذاب بکشم.
گاهی اوقات دیگه کلا میخوام بی خیال همه چی بشم.
میسترس باید ذهن برده رو تحت تسلط خودش قرار بده و به افکار برده مسلط باشه.
میس باید برده رو درک کنه ، عاشق برده اش باشه.
متاسفانه خیلی از افرادی که ادعای میسترس بودن رو دارند اصلا این رابطه رو درک نمیکنند.
و فقط این رابطه رو در بی احترامی کردن، فحش دادن، کتک زدن و توالت شدن و بد دهنی کردن میبینند و اصلا با قواعد BDSM آشنا نیستند

نمیدونم میسترسی هست که حرفای منو قبول داشته باشه و درکم کنه؟
اگه هست لطفا به ایمیلم پیام بده؟
Peyman.maleki80@yahoo.com

Anonymous said...

man full slave hastam inam id brine_mind

ehsan said...

میسترس از اصفهان لازم داریم 09360446629

Unknown said...

برده واقعی برای خانوما (Mistress) یال زوج (Master va Mistress) میشم.. (فقط تهران و کرج)
09361554160
تجربه بردگی داشتم، تقریبا محدودیتی ندارم مگه اینکه کاری باهام بکنین که خیلی بیشتر از حد تحملم باشه
اسمم امیر سن 27 قد 171 وزن 63 رنگ پوستم روشنه، خوش قیافه ام

بعضی از کارایی که میتونین باهام بکنین:

1. زیر پاهاتون بودن و پابوسی و لیسیدن پاهاتون
2. لیسیدن و تمیز کردن کفشاتون
3. میتونین کتکم بزنین (سیلی، لگد، شلاق، کمربند و …)
4. میتونین قلاده گردنم بندازین و سگتون باشم
5. بو کشیدن پاهاتون و تمیز کردن عرق بدنتون با لیسیدن
6. ماساژ دادن هرچقدر که بخواین
7. میتونین ازم سواری بگیرین اسب و خرتون میشم
8. میتونین با هر چی دلتون بخواد بکنینم
9. تحمل انواع شکنجه رو دارم
10. برای همه جور لیسیدن و خوردن تا ارضا شدنتون حاضرم (هرجای بدنتونو هرچقدر بخواین میلیسم و میخورم از کف پا تا باسن و جلو و …)
11. اگه بخواین توالتتون میشم میتونین همه کار تو دهنم بکنین
12. هرجور سرویسی بخواین میدم و خدمتکارتونم میشم تو زمان بردگی
13. اگه بخواین چندنفری باشین مشکلی ندارم
14. اگه بخواین زوج (خانوم و آقا با هم) باشینم مشکلی ندارم
15. هرجا بخواین برای بردگی میام
16. هر شرطی برای قبول کردنم دارین لطفا بهم بگین…

واقعا هرکاری بخواین میکنم و هر کاری دلتون بخواد میتونین باهام بکنین شمارم: 09361554160

Anonymous said...

Ina vaghie yani??!!!

Anonymous said...

سلام….برای دوستی به خانم ها و دختران سن دار علاقه دارم..برده ی خانم ها و دختران هستم.چکمه تو میلیسم ارباب زن.جوراب هاتومیلیسم ارباب زن.اگه اجازه بدید کوس و سینه هاتو میلیسم تاآبکوست بریزه تو دهنم خانم.موهای کوستو با ژیلت اصلاح میکنم من27سالمه09336936861فقط وفقط برده ی خانم ها و دختران هستم

Anonymous said...

ارباب بیتا هستم از تهران برده فول و مطیع میخوام کسایی که میگن بیتا میس نیست گداهایی هستن که قبولشون نکردم بازم تکرار میکنم گداها زنگ نزنن من هم پول هم شارز میگیرم 09309169755

Anonymous said...

من بیتا هستم 19 سالمه خیلی خوشگل و خوش هیکلم ! دوست دارم کف پام رو بخورن
خیلی برام لذت بخشه هیچ چیزی به اندازه این برایم تحریک کننده نیست که یه پسر انگشتا و کف پام رو با ولع بخوره و میک بزنه
در ضمن عاشق تحقیر پسراام خییییلییی بهم حال میده دوست دارم یه پسر جلوم زانو بزنه دست کنم لای موهاشو موهاشو بکشم و بشاشم دهنش. 09309169755

Anonymous said...

سلام.دخترا و خانم های برده برای دوستی و سکس تلی بخصوص نصف شب.28 سالمه.فقط ماده سگ های برده09216843834

Anonymous said...

ارباب و مستر ارش هستم 29 از اکباتان استاد فلک, اسپنک, شکنجه,بانداژ و هارد سکس فقط سگ های ماده زنگ بزنن 09393839536

Anonymous said...

امید ارباب.سلام...علاقه دارم به خانم های سن دارِ بالای40سال برای دوستی وصحبت بخصوص نصف شب. فقط خانم ها. من28سالمه09382687790

Anonymous said...

ارباب و مستر ارش هستم استاد اسپنک ، فلک، شکنجه، بانداژ و هارد سکس فقط سگ های ماده زنگ بزنن 09393839536

مستر نوین said...

سلام
مستر نوین 28 ساله ، لاغر اندام (178،60)از غرب تهران
تحصیل کرده هستم
با اربابای دیگه فرق دارم و تقریبا میتونم بگم از فحش دادن خوشم نمیاد و به جاش روشهای خودمو دارم برای تنبیه و تحقیر برده.
علایق اصلی من که البته بعضایش به صورت توافقی با برده انجام میشه :
اسپنک / فیس سیتینگ / فیستینگ / توالت / سکس / شکنجه / پابوسی و بدن لیسی و ماساژ / اوامر مختلف دادن به برده /
فقط اگه برده واقعی هستی از یکی از این 3 روش بام ارتباط میتونی داشته باشی :
1- novel_master@yahoo.com
2- Line ID: xxhamid66 , xxxhamid66
3- safheye facebook man ba id "مستر نوین" ya "novel_master"
هم اسلیو ماده و هم اسلیو نر قبول میکنم.

Unknown said...

سلام
سعید 32 تهران
می خوام یک سگ جدید انتخاب کنم.
برام مهمه که این حس تو وجودت باشه نه این که نقش بازی کنی یا فقط کنجکاو باشی. فقط ماده قبول میکنم یا زوج پس اگه پسر تنها هستی بیخیال.
رابطه و تنبیهات هم در حد منطقی و با رعایت شرایط و لیمیتهایی خواهد بود که اولش توافق میکنیم. تجربه زیاد دارم و ضمنا وسایل این رابطه هم دارم تا حدودی.
اگه این شرایط رو داری من تو یاهو هستم. بیا اونجا آشنا بشیم وو تلفن بدم بهت. ضمنا فقط ریل میخوام. اگه دنبال چتی مزاحم نشو لطفا.
ای دی یاهوی من: fullmaster.saeed
ای لاین هم: master1361
اگه زوج محترمی هم باشه برای فانتزی های 3 نفره خوشحال میشم آشنا بشیم.

Unknown said...

سلام
سعید 32 تهران
می خوام یک سگ جدید انتخاب کنم.
برام مهمه که این حس تو وجودت باشه نه این که نقش بازی کنی یا فقط کنجکاو باشی. فقط ماده قبول میکنم یا زوج پس اگه پسر تنها هستی بیخیال.
رابطه و تنبیهات هم در حد منطقی و با رعایت شرایط و لیمیتهایی خواهد بود که اولش توافق میکنیم. تجربه زیاد دارم و ضمنا وسایل این رابطه هم دارم تا حدودی.
اگه این شرایط رو داری من تو یاهو هستم. بیا اونجا آشنا بشیم وو تلفن بدم بهت. ضمنا فقط ریل میخوام. اگه دنبال چتی مزاحم نشو لطفا.
ای دی یاهوی من: fullmaster.saeed
ای لاین هم: master1361
اگه زوج محترمی هم باشه برای فانتزی های 3 نفره خوشحال میشم آشنا بشیم.

Anonymous said...

salam alireza hastam 24 az tehran khahesh mikonam mistress be man moarefi konin aliireza13@yahoo.com

Anonymous said...

سلام مریم و امین هستیم از تهران دنبال یه برده دختر هستیم
اگه برده پسر هم باشه باید زیر 18 سال باشه
09117339879

Unknown said...

من نه تحقیر دوست دارم و نه فحش و بی احترامی
من فقط بعضی کارهای BDSM را دوست دارم
لطفا درک کنید
چرا همه فقط فحش دادن رو بلدن؟
چرا همه فقط بی احترامی و تحقیر رو دوست دارن؟
چرا فقط BDSM را در این مسائل خلاصه کردن؟
چرا هیچ کس با احساس دوستی BDSM را دوست نداره؟
واقعا افرادی مثل من که فقط گرایش خاصی توی BDSM دارن یا باید همیشه نیازهاشون رو سرکوب کنن و یا تن به هر ذلتی بدن تا به چیزی که میخوان برسن
peyman.maleki80@gmail.com

Unknown said...

بهزادم از تبریز.دنبال میسترس یا دوجنسه با هرسنی از تبریزم.همه کارم حاضرم بکنم.پا میلیسم-با دیلدو و خیار و انگشت کون میدم-کس و کون میلیسم-سواری میدم-دوس دارم میسترس با کون و کسش رو صورتم بشینه-تف میخورم و... هرکاری که میسترس بخواد
سن میسترس یا دوجنسه برام مهم نیست
بهم ایمیل بفرستین تا برده و سگتون بشم و همه کار واستون بکنم:
behzaad1371@yahoo.com
سنم 22 قدم170 وزنم60
من عاشق میسترسای قدبلندم

Anonymous said...

ارباب و مستر ارش هستم 29 از اکباتان استاد فلک، بانداژ، اسپنک، شکنجه و هارد سکس فقط سگ های ماده که رابطه واقعی می خوان زنگ بزنن 09393839536

Unknown said...

Slm mn ba tamam vojod ghabol mikonm

Unknown said...

Slm mn ba tamam vojod ghabol mikonm

Anonymous said...

id bardeh: brine_mind

Shahin said...

سلام بانو
من برده حقیر با تمامه جونم حاضرم ضربه شمارو بچشم

Shahin said...

Salam man mikham

Shahin said...

Salam man mikham

Unknown said...

سلام ارباب
من یه سگ خوبم
هاپ هاپ
هرکار اربابم بخواد برای اربابم میکنم
mehdi.zareian1395@gmail.com
من شیراز هستم
ارباب منو انتخاب کن
سگ باوفایی میشم براتون

Aidinkirkoloft said...

آیدین هستم از تبریز ، دنبال خانم یا دخترایی هستم که به سکس محکم و خشن علاقه دارن ، اینم آیدیمه...aidin_rf@yahoo.com

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

من یه پسر خوش تیپم از تبریز.من عاشق برده گی برای دخترها و خانومهام برام سن و قیافه اصلا مهم نیست فقط یه ارباب خشن و بی رحم میخوام . هیچ محدودیتی هم ندارم و اربابم میتونه هر کاری دلش بخواد باهام بکنه . هر کاری که از ذهنش بگذره میتونه باهام بکنه. هر کاری..... میل من pemynader@yahoo.com

Anonymous said...

سلام به میسترسها و خانم های محترم
من فقط شکنجه های CBT (شکنجه آلت) و شکنجه های جنسی دوست دارم
بدون فحش و بی احترامی و توهین
استراپ آن و فتیش هم دوست دارم
اگه تمایل دارید بیشتر با هم آشنا بشیم
مشکل مالی هم ندارم
پیمان
peyman.maleki80@gmail.com

Anonymous said...

برده برای میسترس هستم...تجربه داشتم و حرفه ای هستم...فیلم هم دارم...فقط میسترس اس بدن ممنون..پسر زنگ نزنه..فقط میسترس ( خانم..دختر..زن)
09388287190

Unknown said...

محمد هستم برده کونی دوست دارم سگ خونگی باشم میسهایی که موقعیت دارن من درخدمتم
Mohammdtehrani1979@gmail.com

Anonymous said...

سلام، من یه دختر سوییچ از شیراز هستم که از توهین و توالت و خشونت زیاد بدم میاد. طبق این تقسیم بندی که اینجا گفته شده سوییچ مودی هستم و تقریبا دو تا حسم با هم برابره. ضمنا اصلا دوست ندارم رابطه کوتاه مدت برقرار کنم. اگر سوییچ از شیراز بالای 35 سال مجرد که قصد ازدواج با هم حسش رو داره، هست همینجا ایمیلش رو بزاره باهاش تماس بگیرم.

Unknown said...

سلام من امین هستم هفده از اهواز میسترس ها اهواز به من پیغام بدن خیلی تمایل دارم شاش خانوم ها رو بخورم لطفا زنگ بزنید09353566161

Mohd1977 said...

سلام من محمد هستم 40 سالم خانمهای میسترس 40 به بالا از طریق ایمیل تماس بگیرند ممنون
Mohd.t1977@gmail.com

م.ح said...

درخدمتم بانو

Unknown said...

هستی 23 ساله یه برده ی چتی میخوام اگه خوشم اومد
حضوری ش میسترسش میشم
hasti.Khanoomi95@gmail.com

پیمان said...

سلام به میسترسها و خانم های محترم
من فقط شکنجه آلت و شکنجه های جنسی دوست دارم
بدون فحش و بی احترامی و توهین
استراپ آن و فتیش هم دوست دارم
اگه تمایل دارید بیشتر با هم آشنا بشیم
مشکل مالی هم ندارم
پیمان
peyman.maleki80@gmail.com

Unknown said...

سلام
دارنده آی دی های زیردر تلگرام آی دی یه خانم کلاهبردار هست که به بهانه پیدا کردن مورد برای سکس حضوری کلی پول کلاهبرداری میکند،اسم این خانم ماریه دربین با نام مستعار خاله فریده هست
@Link_hozori
@Khale_faride_hozori
@link_hzori
@Khale_faride_hzori
https://t.me/link_hozori
https://t.me/link_hzori
اینم یکی از شماره حساب های این خانم کلاهبردار هست
5859831135349529
............................................

Unknown said...

سلام
دارنده آی دی های زیردر تلگرام آی دی یه خانم کلاهبردار هست که به بهانه پیدا کردن مورد برای سکس حضوری کلی پول کلاهبرداری میکند،اسم این خانم ماریه دربین با نام مستعار خاله فریده هست
@Link_hozori
@Khale_faride_hozori
@link_hzori
@Khale_faride_hzori
https://t.me/link_hozori
https://t.me/link_hzori
اینم یکی از شماره حساب های این خانم کلاهبردار هست
5859831135349529
.....................
................

Unknown said...

شمارتون رو میشه بدین

Unknown said...

سلام
اسلیوم37ساله دنبال ی میسترس ازهمدانم09188126219

Mojtaba said...

سلام من میخوام

Mojtaba said...

سلام مجتبی هستم ۳۵ ساله لطفا دوست دارم برده جنسی و توالت میسترس جوان تا سن خودم باشم با تشکر میسترس های جوان تماس بگیرند ممنون
Mojtaba.yousefi63@gmail.com

Unknown said...

۰۹۳۰۹۲۵۰۲۷۵

Unknown said...

سلام
اسلیوم37ساله دنبال ی میسترس میگردم که بردگیشو کنم عاشق فوت جاب وفوت فتیشم 09188126219

Unknown said...

سلام
اسلیوم38ساله دنبال ی میس میگردم عاشق فوت جاب وفوت فتیشم @hasanmham202

Anonymous said...

سلام به میسترسها و خانم های محترم
من فقط شکنجه آلت و شکنجه های جنسی دوست دارم
بدون فحش و بی احترامی و توهین
استراپ آن و فتیش هم دوست دارم
اگه تمایل دارید بیشتر با هم آشنا بشیم
مشکل مالی هم ندارم
پیمان
peyman.maleki80@gmail.com

Anonymous said...

salam

mamali said...

سلام محمدرضا ۲۵تهرات

Unknown said...

سلام من ۱۹ سالمه...ممنون میشم پاسخ بدید

Unknown said...

سلام من ۱۹ سالمه عاشق اینم یه خانوم بزرگتر از خودم تحقیرم کنه..امیدوارم شما هم خوشتون بیاد یکی با این سن تحقیر کنید.منتظرم

Anonymous said...

بردم شهرکرد 26 سگ پالیس اماده قلاده شدنم ایدی تلگرام. @MO0M1

Anonymous said...

برده هستم 26 اماده خدمت و قلاده شدن شهرکرد برای میسترس @MO0M1 ایدی تلگرام

Anonymous said...

Id تلگرام @Rs11k

Anonymous said...

سلام ارباب آناهیتای عزیزم
دوس دارم افتخار خدمتگزار ب شما رو داسته باشم
رضا هستم ۲۷ شهرکرد نوکر همیشگیتون